Veelgestelde vragen

Als je een vraag hebt, raadpleeg dan onze lijst met veelgestelde vragen voordat je contact opneemt met onze klantenservice.

Bestellen

Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Heb je een item gevonden wat je graag wilt hebben? Leuk! Kies de juiste maat en/of kleur en plaats vervolgens het item in het winkelmandje door te klikken op ‘voeg toe aan winkelwagen’. Let op: de items in het winkelmandje worden niet voor jou gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Ga naar het winkelwagentje rechtsboven en klik op de knop ‘afrekenen’. Vul vervolgens je persoonlijke gegevens in, kies een verzend- en betaalmethode en rond de bestelling af.

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Nee, je hebt geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Wel is het makkelijker wanneer je een account aanmaakt. Op deze manier worden je gegevens voor een volgende bestelling opgeslagen, kan je je bestelgeschiedenis inzien en wordt je op de hoogte gehouden van nieuwe items, toffe trends en gave winacties!

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wat moet ik nu doen?

Het kan gebeuren dat je per ongeluk een verkeerd adres invult. Als dit gebeurt, vragen we je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via de klantenservice. Mocht je pakket dan nog niet zijn verzonden door ons, dan kunnen wij dit nog voor je aanpassen. Let op: wanneer een pakket wordt verzonden met een verkeerd adres als gevolg van het verkeerd invullen van het adres door de klant, dan is de klant hiervoor verantwoordelijk. Indien het pakket bij ons terugkomt kunnen wij deze uiteraard opnieuw naar je opsturen. De verzendkosten hiervoor zijn dan voor de klant.

Wanneer komt een item weer terug op voorraad?

Wanneer een item is uitverkocht doen wij ons best om het item zo snel mogelijk weer aan te vullen in alle maten en kleuren. Wanneer een item terug op voorraad is, laten wij dit weten via onze social media kanalen. Wil je als eerste op de hoogte zijn? Laat dan je mailadres achter bij het gewenste item zodat je een melding ontvangt wanneer het item in de gewenste maat weer op voorraad is!

Hoe weet ik welke maat ik moet bestellen?

Twijfel je over welke maat je moet nemen van een item? Chat live met een van onze medewerkers op de site die je helpen bij het vinden van de juiste maat. Ook kan je altijd de product beschrijving checken die bij het item staat beschreven voor het kiezen van de juiste maat.

Betalen

Welke betaalmethoden hebben jullie?

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • PayPal
Hoe kan ik een kortingscode of cadeaukaart gebruiken?

Je kunt een kortingscode of cadeaukaart invoeren bij de check-out. Klik op de knop ‘toepassen’ en de korting of cadeaukaart wordt verrekend. Let op: er kan maar één code per bestelling worden ingevoerd. Voor vragen over de kortingscode of cadeaukaart kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Verzenden

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten voor een bestelling in Nederland zijn een vast tarief van €5,95. Voor België zijn de verzendkosten een vast tarief van €8,65. Plaats je een bestelling boven de €100? Dan bieden wij gratis verzending aan in Nederland en België!

Wat is de levertijd?

Als je voor 15:00 uur besteld op maandag t/m vrijdag, dan wordt je bestelling diezelfde dag nog verzonden. In Nederland betekent dit dat je pakketje de volgende dag in huis is*. Voor België geldt een levertijd van 1-3 werkdagen. 

*Let op dat het soms druk kan zijn bij DHL of dat er bij DHL een fout kan ontstaan. Daarom raden wij altijd aan om ook in Nederland rekening te houden met een levertijd van 1-2 werkdagen.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra je pakketje door ons is ingepakt en is meegegeven aan de DHL ontvang je een mail met daarin de verzendbevestiging. In deze mail is ook de track & trace te vinden waarmee je het pakket kan volgen. Als je op deze link klikt, zie je wanneer jouw pakketje naar verwachting wordt bezorgd!

Ik wil mijn pakket afhalen, is dit mogelijk?

Jazeker! Je kan bij ons je pakket ophalen. Hierbij bieden wij zelfs de service dat wanneer je voor 12:00 uur een bestelling plaatst, je deze dezelfde dag nog kan afhalen tussen 14:00 uur en 16:00 uur. Wil je van deze service gebruik maken? Neem dan even contact op met onze klantenservice via de chat. Het adres om je pakket af te halen is Prismalaan West 54, Bleiswijk.

Ik heb een pre-order besteld, wanneer kan ik deze verwachten?

Wanneer je een pre-order item besteld, staat de verwachte levertijd van dit item hierbij vermeld. De levertijd kan namelijk per pre-order item verschillen. Let op: heb je meerdere items besteld? Dan sturen wij de bestelling pas op zodra deze compleet is.

Ruilen en retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?

Een bestelling kan binnen 14 dagen na ontvangst worden geretourneerd op eigen kosten via ons retourportaal of bij ons op kantoor gratis worden teruggebracht. Vul je postcode, ordernummer of track & trace code in, selecteer welke items je wilt retourneren of ruilen en de reden waarom. Kies tot slot de methode voor het terugbetalen. Je ontvangt je retourlabel binnen enkele minuten via het door jou opgegeven mailadres. De link naar ons retourportaal vind je hier.

Wat zijn de retourvoorwaarden?

Voor het retourneren van items zijn er een aantal retourvoorwaarden waar de retour aan moet voldoen. Voldoet een retour hier niet aan, dan kunnen wij de retour helaas niet accepteren. Daarom willen we je dringend verzoeken hier rekening mee te houden en de items voorzichtig te passen.

Wij hanteren de volgende retourvoorwaarden:

  • Het item dient binnen 14 dagen na ontvangst te zijn aangemeld via ons retourportaal en te zijn opgestuurd.
  • Sieraden en badmode mogen vanwege hygiënische redenen niet retour.
  • Wij accepteren geen items met (make-up) vlekken of afwijkende geuren.
  • Wij accepteren geen items die zijn gedragen/gebruikt.
  • Items dienen in originele staat (voorzien van alle labels en kaartjes) en in de originele verpakking te worden geretourneerd. 
  • Items van de tweede kans pagina mogen niet retour.
Wat zijn de kosten voor retourneren?

De retourkosten in Nederland zijn €6,95 per pakket en voor België zijn de retourkosten €9,50 per pakket. Kies je ervoor om een item te ruilen? Dan worden de retourkosten aan jou terugbetaald wanneer je ervoor kiest het geruilde item te houden!

Binnen hoeveel dagen wordt mijn retour verwerkt?

Zodra wij jouw retour hebben ontvangen wordt deze binnen 14 dagen verwerkt en ontvang je een bevestigingsmail. Echter, wij streven ernaar om de retour binnen 1-5 werkdagen te verwerken.

Kan ik mijn bestelling retourneren op locatie?

Ja, je kan je bestelling bij ons gratis retourneren op de locatie van ons kantoor. Meld je retour aan via ons retourportaal en maak via de klantenservice een afspraak voor de datum en tijd om de bestelling terug te brengen. Het adres is Prismalaan West 54, Bleiswijk.

Kan ik een item ruilen?

Jazeker! Je kan bij ons een item ruilen voor een andere maat en/of kleur. Meld het item aan via het retourportaal en geef aan voor welke maat en/of kleur je het item wilt ruilen. Ruilen kan bij ons helemaal gratis. Betaal eerst zelf voor het retourneren van het item dat je wilt ruilen, wij sturen dan gratis het gewenste item naar je op. Houd je het geruilde item? Dan betalen wij ook de retourkosten aan je terug!

Kan ik meerdere bestellingen samenvoegen in een retour?

Dit kan zeker! Meld beide bestellingen aan via ons retourportaal waarbij je voor één bestelling een label aanmaakt en voor de ander kiest voor de optie terugbrengen op locatie. Stop beide pakbonnen in de retour en geef aan dat het om twee retouren gaat om misverstanden te voorkomen. Zo hoef je slechts één keer retourkosten te betalen en beperken we de impact van pakketbewegingen op het milieu en de maatschappij.

Wat moet ik doen wanneer ik te laat ben met retourneren?

Helaas kunnen wij een retour die niet binnen 14 dagen na ontvangst wordt aangemeld en geretourneerd niet accepteren ongeacht de reden.

Kan ik mijn pakket retourneren zonder pakbon?

Dit kan uiteraard, maar wij vragen je dan wel om een briefje bij de retour te doen met het volgende: je naam, je ordernummer en de productnaam, -kleur en -maat van het geretourneerde item. Zit er geen pakbon of briefje bij, dan kunnen wij de retour helaas niet verwerken omdat het dan niet bekend is van wie de retour afkomstig is.

Kan ik een item van de tweede kans pagina retourneren?

Het is niet mogelijk een item van de tweede kans pagina te retourneren. Dit is omdat de tweede kans pagina is gefocust op de impact op het milieu en de maatschappij. Lees hier meer over de tweede kans pagina.

Klachten

Ik heb een defect item ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend dat je een defect item hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.  Neem binnen 48 uur contact op met onze klantenservice. Geef aan wat je ordernummer is, wat het probleem is en stuur een foto van het defecte item en de pakbon. Dan zullen wij dit zo snel mogelijk voor je oplossen! Het is belangrijk dat wij zo snel mogelijk op de hoogte worden gebracht van het potentiële defect. Hoe sneller we het probleem oplossen, hoe beter! Dan kun jij sneller van je favoriete item genieten. Daarnaast is het belangrijk om het defect binnen 48 uur te melden omdat dit de zekerheid van een productiefout bevestigt in plaats van een defect door eigen gebruik.

Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat moet ik nu doen?

Wat vervelend dat je een verkeerd item hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet de bedoeling.  Neem contact op met onze klantenservice zodat wij dit zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Geef hiervoor aan wat je ordernummer is en stuur een foto van het verkeerde item en de pakbon. Dan zullen wij dit zo snel mogelijk voor je oplossen en het juiste item naar je opsturen!

Wat is de garantietermijn?

Wij hanteren een garantietermijn tot 30 dagen na ontvangst van het item. Mocht een item binnen deze 30 dagen defect zijn, neem dan contact op met ons via de klantenservice. Na de termijn van 30 dagen bieden wij geen garantie meer en wordt dit gezien als gebruikers schade. 

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Wanneer een item binnen 30 dagen defect is, heb je als klant het recht op een nieuw item of een teruggave van het betaalde bedrag. Onderstaande klachten vallen niet binnen onze garantie: 

  • Algemene slijtage
  • Water, val of stoot slijtage
  • Verkleuring als gevolg van gebruik
  • Beschadiging door nalatigheid
  • Beschadiging na het wassen of strijken van een item
  • Allergische reactie op stoffen of materialen 
  • Items met glitter, pailletten en satijn

Contact

Hoe kan ik contact opnemen?

Je kan contact opnemen via onze klantenservice. Klik hier voor onze klantenservice. Onze klantenservice verloopt uitsluitend via de chat en het contactformulier.

Wanneer is de klantenservice bereikbaar?

Onze klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 uur  - 16:00 uur (uitgezonderd feestdagen). Stel je een vraag in het weekend? Dan wordt deze op maandag gelijk behandeld. Wij streven ernaar om jullie vragen binnen 24 uur te beantwoorden en de juiste service te bieden.

Wastips

Hoe kan ik het beste mijn katoenen items wassen?

Wij raden aan om een katoenen item in de wasmachine op een fijnwasprogramma met een maximale temperatuur van 30 graden. Let op dat katoen de eerste keer dat je het wast iets kan krimpen. Schud de ergste kreukels er na het wassen voorzichtig uit en laat het item aan de lucht drogen.

Hoe kan ik het beste mijn viscose items wassen?

Wij raden aan om een viscose item met de hand te wassen of in de wasmachine op een fijnwasprogramma met een maximale temperatuur van 30 graden. Viscose heeft een natuurlijke krimpvermogen van 4-8%. Deze krimp kan na het wassen weer voorzichtig uit het item worden gestreken. Strijk viscose niet op een te hoge stand en strijk binnenstebuiten om eventuele beschadigingen aan de stof te voorkomen. Droog een viscose item niet in de droger, maar laat het item plat drogen en eventueel in de buitenlucht. Let op dat viscose wanneer de stof nat is erg 50% minder sterk wordt. Wrijf of wring dus niet te hard wanneer je een viscose item met de hand wast.

Hoe kan ik het beste mijn polyester items wassen?

Wij raden aan om een polyester item te wassen in de wasmachine met een maximale temperatuur van 40 graden. Laat een polyester item het liefst drogen aan de lucht. Zo komen er ook minder kreukels in de stof en hoef je deze in principe niet te strijken. Wil je het item toch wel strijken? Dan kan dit op een lage temperatuur.

Hoe kan ik het beste mijn linnen items wassen?

Wij raden aan om een linnen item met de hand te wassen en het item aan de lucht te drogen. Was je het item wel in de wasmachine? Doe dit dan op maximaal 30 graden. Het kan zijn dat het linnen item dan wat krimpt. Dit kan je na het wassen er voorzichtig uit proberen te strijken.

Hoe kan ik het beste mijn glitter en paillette items wassen?

Wij raden aan om een item met glitters, pailletten, studs, parels en diamantjes voorzichtig binnenstebuiten met de hand te wassen om loslaten te voorkomen. Laat deze items ook drogen aan de lucht. Wil je een item met glitters, pailletten, studs, parels of diamantjes strijken? Doe dit dan ook voorzichtig binnenste buiten op een lage temperatuur. 

Waarom geven wij wastips?

Wij geven wastips om de levensduur van je items te verlengen zodat je nog langer van je favoriete items kan genieten*. Kijk ook altijd in het etiket van het item voor de juiste wasvoorschriften.

*Let op dat dit wastips zijn en geen wasvoorschriften vanuit ons.