Retourneren & garantie
​
​
Retourneren
​
Is een item helaas toch niet helemaal naar wens of wil je liever een andere maat? Geen probleem!
Je kan binnen 14 dagen op eigen kosten (standaard 6,95 euro per pakket) retourneren bij ons.
​
Deze kosten betaal je gelijk zodra je de retour aanmeld in ons retourportaal.
Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen zal je binnen 1-10 werkdagen een bevestiging van de terugbetaling ontvangen via de mail.
​
EEN PAKBON MEE TERUG STUREN IS VERPLICHT! ZONDER PAKBON = GEEN GELD TERUG! Ben je hem per ongeluk kwijt geraakt, dan willen wij je vragen een briefje bij de retour te doen met je naam, ordernummer, de productnaam (van het geretourneerde product), maat en kleur. Zonder pakbon / briefje met gegevens kunnen wij je retour niet accepteren.
​
Wil je liever een andere maat ontvangen? Dan wordt het nieuwe product GRATIS naar je opgestuurd!
Zodra wij de retour hebben ontvangen proberen wij binnen 14 dagen een nieuw item naar je op te sturen. Als dit helaas toch niet kan ontvang je een terugbetaling,
Let op:
-
Wij accepteren alleen retouren die via ons retourportaal zijn aangemeld!
-
Meerdere bestellingen kunnen niet samen teruggestuurd worden.
-
In verband met hygiëne kunnen oorbellen, badmode en haaraccessoires niet worden geretourneerd.
-
Sale items kunnen niet geretourneerd/geruild worden.
​
​
Kleding mag alleen geretourneerd worden indien:
-
Het product niet gedragen en niet beschadigd is
-
Kaartjes/labels er nog aan zitten
-
Geen (make-up) vlekken, geuren bevat
Voldoet het product hier niet aan kunnen wij het helaas niet aannemen. Het item kan dan op kosten van de klant terug gestuurd worden.
​
Disclaimer: wordt er niet voldaan aan de retourstappen, of te wel, de retourprocedure wordt niet gevolgd, dan kunnen wij jouw retour niet verwerken! Zorg dus dat je je retour aanmeld via onderstaande knop!
​
Mocht het product beschadigd zijn, of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour zenden goed verpakt is.
​
​
​
​
Let op: Het kan zijn dat je een foutmelding krijgt na het aanmelden van je retour. Deze is dan wel goed bij ons doorgekomen. Check je mail en spam na 10 min voor het retourlabel. Mocht je dan nog steeds niks hebben ontvangen? Neem dan na de 10 min contact op met onze klantenservice via chat of contactformulier.
​
​
​
Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Wij staan ervoor in dat de producten voldoen aan de vermelde specificaties en foto’s op de website. Een artikel dat hier bij jouw controle niet aan voldoet kan je bij ons aanmelden en als het gebrek binnen de garantie valt zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging. Light of the Moon geeft deze garantie alleen als je binnen 2 dagen na ontvangst aan ons per email laat weten dat er een probleem is met je ontvangen bestelling.
De email dien je te richten aan info@lightofthemoon.nl en dient voorzien te zijn van je naam, productnaam, ordernummer, ontvangstdatum van je bestelling en duidelijke uitleg van het probleem. Foto’s van de verpakking (enveloppe, doosje en sieraad verpakking) en foto’s van het kapotte, niet werkende of beschadigde product moeten direct bij deze email worden bijgevoegd.
Buiten de garantie vallen gedragen producten en wanneer een gebrek is ontstaan als gevolg van of dat voortvloeit uit onvoorzichtigheid doordat jij of iemand anders het product hebben proberen aan te passen of het product hebben gebruikt waar het niet voor gemaakt is.
Hiernaast bieden wij geen was- en strijk garantie, ga dus zorgvuldig met je product om en lees altijd het wasvoorschrift! Items met pailletten en onze glitter hakken vallen ook buiten onze garantie.
Klachten, opmerkingen en annuleren
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We horen het dan ook graag als er iets is dat je niet helemaal bevalt zodat we onze service kunnen verbeteren. Stuur een email naar info@lightofthemoon.nl en we komen zo snel mogelijk bij je terug.
​
Heb je een bestelling geplaatst maar wil je deze toch liever niet ontvangen? Dit kan tot 30 min na het plaatsten van de bestelling. Na deze periode zijn de bestelgegevens doorgestuurd en kunnen wij hem niet meer annuleren of aanpassen.
​